Тяги стабілізатора



Кермові тяги передають зусилля до поворотним важелів маточин від рульового механізму , за допомогою якого здійсню- ється поворот коліс. Вони також є частиною рульової трапеції , одночасно забезпечуючи поворот коліс на різні кути — адже під час повороту колеса котяться по різних радіусах .
На кінцях рульових тяг змонтовані шарніри ( наконечник — ники ) . Завдяки ним під час взаємних переміщень тяг , кузова , коліс і роботи підвіски зберігається можливість передачі зусиль від рульового механізму , залишається незмінним обраний кут повороту коліс. На тягах (однієї чи двох) є різьблення для зміни довжини тяги , необхідна для регулювання кута установки коліс (так званий кут сходження ) . В автомобілях з поширеним рейковим механізмом , є дві тяги та чоти ¬ ре наконечника.
Кульові пальці наконечників нашого виробництва відрізняються підвищеною міцністю серцевини і високу зносостійкість зовнішньої поверхні , так як вони подвер — гаются спеціальній термічній обробці і виготовляються з високоякісної легованої сталі.
Інші переваги наконечників :
  • надійний захист від пилу і вологи;
  • знижений зусилля в рульовому приводі;
  • висока міцність кульових пальців.




На відміну від представлених на ринку аналогів , тяги переднього стабілізатора FUSION володіють підвищеними якісними характеристиками. Це стало можливим завдяки абсолютно новому підходу в їх виробництві .
У виготовленні корпусних елементів тяг стабілізатора FUSION використовується виключно високолегована сталь. З’єднання корпусних елементів здійснюється за допомогою автоматичної плазменно- дугового зварювання. Саме такий спосіб виключає можливість отримання неоднорідності зварного шва і появи в ньому внутрішніх тріщин. Гумові втулки , виготовлені з високоякісної суміші , забезпечують стійку роботу стійок в досить широкому діапазоні робочих температур протягом усього терміну служби.
Всі ці переваги дозволяють автовласникові бути впевненим у тягах стабілізатора FUSION навіть при експлуатації автомобіля в особливо важких умовах.